Breaking News
Loading...
Tuesday, January 3, 2012

Info Post
Sweet tak?? >.<
Assalamualaikum.
Masa 2 January 2012 lepas, aku dengan adik aku ikut parents kitorang hantar akak(Farah) ke SMA Al-Maarif. Dia kan biro, jadi kena masuk awal sikit dan dia sekarang ni senior sekolah tu.

Apa yang aku nak cerita ni berlaku tika dalam perjalanan ke sana.
Dalam perjalanan, Ayah memberhentikan kereta ke sebuah Petronas(Mesra) untuk beli biskut dan air yang Farah tak sempat beli. Kebetulan kat sana ada jual Roti Waffle. Yang panas punya.

While ayah sambung drive tu, kitorang ngap-ngap makan jajan, waffle and kerepek yang beli tadi. Masa nak dekat sampai dah tu, aku pun letak tepi semua makanan tu, nak ikat tali kasut B.U.M. aku. Angkut dari Langkawi

Ayah: "Shah, suap sikit waffle inti blueberry with nuts tu."
Aku: *ambik waffle sambil terfikir macam mana nak bagi sebab tangan tengah kotor pegang tali kasut. Aku terpandang Farah*
Farah: *Bibir, mata dan tangan tunjuk isyarat depan*
Aku: *Ha?? Ohh. aku angguk-angguk.*
Aku: " Mak, tolong suap kat ayah. Tangan Shah kotor ni pegang tali kasut" sambil hulur kat mak.
Mak: *Menyambut roti waffle*
Ayah: *Nganga mulut*
Farah: *Tepuk tangan slow-slow sambil muka penuh excited*
Ela: *Mata terjenggil keluar tengok kat depan*
Mak: *Masih pegang waffle dan cubit sikit lalu suap kat mulut sendiri. Selebihnya hulur kat ayah*
Farah: *Gelak sambil muka macam nak nangis. Punah harapan nak tengok susana romantik*
Aku: *Tepuk dahi.*
Ela: *Gelak kuat-kuat lepas tengok ekspresi muka aku dan Farah*

0 comments:

Post a Comment