Breaking News
Loading...
Friday, November 4, 2011

Info Post
**pengalaman aku di SMKB**
 Syameera , Nadhirah , Aqilla and me .

Are you my true friend?
Hell no.
Tunggu sampai satu bala jatuh atas anda , barulah korang akan tahu siapakah your true friend . Not sahabat yang ada disamping anda time anda tengah posing , or time anda tengah study . Ect.
Gambar kat atas tu , ada dua orang true friend Sha . And the only my true true friend . Masa Sha dihempap bala n azabnya rasa cam kena hempap dek ahli sumo , Aqilla and Syameera aje yang by my side . Actually , Sha ada 4 orang best best friend . Syameera , Aisyah , Nadhirah and Syafiqah . Aqilla tu kawan biasa biasa aje . tapi dia yang baiknya . The one yang berikan bahu untuk sha luahkan perasaan yang sebak tika tu .

If you all pernah rasa pengalaman bersama friends kat tepi pantai just like this picture , maybe orang tu memang your true friend . But maybe not . Why? Cause when you ARE at the beach , it's happy ain't it ? Hipokrit punya friend just ada time you are happy . So, you ain't found you true friend yet .

Yes . It's true . Kalau korang tak kenal aku,korang takkan tau yang aku ni famous kat SMKB . Or aku perasan je ? Tapi menurut kawan2 aku , sebut aje Shasha(nama glamour) seluar boot-cut or Shasha Taekwondo or Shasha 2AF , I bet budak sekolah tu confirm akan kenal . Kalau tak kenal tu , aku tak tahulah . And , menurut Shahidan , geng2 dia semua kenal Sha. See? How popular I am ? Chewaah(perasan abih) HAHA . Readers, jangan tension . Aku tahu perasaan korang .
TAPI SUKA HATI AKULAH , NI BLOG AKU .
ambikk. Nak sangat.
Then , ada budak kelas aku ni (masa aku sekolah SMKB) naam dia Fat Nad and geng2 dia . Aku ada dengar cerita dari kawan baik dia yang diorang baik dengan sha berbanding budak lain cause sha popular. And i hate perasaan camni . Why? Cause keikhlasan tu dah tader . Hell perasaan dia you know .


And this . Aku sokong 99.9% . Why? cause 0.1% tu ade untuk yang hipokrit aje . Get it? Yeah. Aku aku na ada somebody macam ni . Walaupun sekarang ni , Syafiqah . Aisyah, Nadhirah, Syameera selalu contact aku sejak aku tukar sekolah , tapi aku tak dapat Jamin diorang benar2 ikhlas or tak . Waallahua'lam.
Tapi, just one . Aku happy gila dapat peluang berkawan dengan diorang . Lebih setahun baru usia persahabatan kitorang .




0 comments:

Post a Comment