Breaking News
Loading...
Tuesday, November 15, 2011

Info Post

Gelagat si penguin masa Sha melawat ke UnderWater World 23 Oktober yang lepas .

Assalamualaikum.
Selepas makan malam iaitu ayam berempah, aku duduk santai atas sofa di ruang tamu yang besar tu sambil membaca mesej-mesej NS sambil makan epal yang telah dipotong separuh.(Banyak betul sambil!)
Tetibe aku rasa loya. Mula-mula aku buat don't know je dan sambung telan epal tu dan berharap rasa loya tu hilang. Tapi dah start rasa tak boleh telan. Haaa sudah. You are dead meat, Shasha. 

Laju je kaki aku pergi dapur dan campak baki epal tu dekat tempat sisa tepi singki. Mula-mula air liur je keluar. Lepas tu kakak aku, Izzati pandang aku pelik. "Mu lapoo lagi ke?" Soal dia. Aku balas "Aku rasa nak muntah" dia senyum sinis. "Mu ni asyik nak muntah je". Heh. Memang pun. Dari tahun lepas aku selalu muntah kalau terlebih makan. Entahlah kenapa. Tak nak bagi aku gemuk kot. Prihatin punya perut. 

Then aku berlari ke tandas dan muntahkan isi makanan ke dalam lubang tandas. Pergh loya gila. Dan baunyaa... Faham-faham je ah. Dan aku rasa nak minum air teh. Nak hilangkan loya ni. Masa tengah buat tu, aku terfikir, nanti bila Sha dah besar, dah kahwin, macam manalah rasanya loya sebab pregnant ek?
Aku tatau sebab aku tak pernah lagi pregnant. (And kahwin).
Dan sekarang kepala aku kusut duk fikir aku taknak pregnant sebab aku takut rasa loya and pening-pening time pregnant. HEHE.

0 comments:

Post a Comment