Breaking News
Loading...
Friday, November 11, 2011

Info Post
Sebenarnya entry ni aku tulis sebab nak meluahkan perasaan aku .
Sha, bukan ke semua entry kau luahkan perasaan kau?
Err? Apapper jelah.
Actually, apa maksud kawan?
Kawan bermaksud seseorang yang bukan terdiri daripada saudara , kaum kerabat or etc. Kawan yang sejati merupakan kawan yang berada di samping kita tika susah atau senang dan tidak bersifat materialistik.
Ni merupakan definisi "kawan" bagi aku.
Na cari kawan yang betul-betul cam ni bukannya senang tau. Kenape?
Sebab dunia akhir zaman.. Chewwah.
Jawapan yang sebenarnya ialah :
Kawan yang fall in love on your boyfriend
Okayh . Katakanlah kau dapat tahu yang kawan kau jatuh hati at your boyfriend. Tapi kalau jatuh hati tu takpe lagi tapi ni dia duk usha-usha your boyfriend , your kawan duk tunjuk kegedikannya kat boyfriend you , budget penyayang , baik hati, agak-agak , kau berapi tak? kalau jawab tak tu , confirm tak sayang boyfriend(s) korang . kan kan?
Hey friends , respect the brother rule lah bro. Ni kiranya hampir sama lah macam kacau rumah tangga orang , pastu last2 she get the boy and you lose the boy and your friend. I call this girl a slutty girl(huish). Happy kah anda kalau mampu bersuka suki atas kesedihan orang lain? Before try to usha-usha bf orang , kau pakai otak , kau fikir, kalau ada girls tacle your boyfriend, ape yang korang rasa? Sakit hati kan? Kalau tak sakit hari confirm kau ada lebih dari sorang boyfriend(s).

Materialistik(memandang kearah status and the keikhlasan itu tiada.)
Orang yang macam ni paling aku benci tau. Budak kelas 2AF ade , name die Tutti . (and adelah budak2 len malas ungkit nama) Minah In**n. Heh. Actually, aku tak faham kenape perlu ade orang yang materialistik , yang berkawan just kerana latar belakang, family yang kaya raya tapi kalau kau rapat dengan orang tu pun , bukannya kau dapat apaper benefits pun and kalau kau berkawan tak ikhlas, aku jamin yang korang takkan bahagia. Believe me , idiot. Walaupun kau tak kenal aku.

Tikam belakang, menceritakan aib kepada orang lain.
Aku taknak ulas fasal ni. Kalau aku ulas, kenangan lepas akan menghantui aku.

Menyisihkan/Putus kawan tika kawan berada dalam sesuatu musibah
Ni lagi satu ape yang aku hadapi bala masa aku kena gelek dek ahli sumo and kerana Allah nak menguji aku. (actually bala tu bukan kena gelek dek ahli sumo lahh)
Mase kau ditimpa musibah , masa nilah kau akan tahu siapa kawan kau yang sebenar. Yes, it's true. Macam entry aku yang lepas, kawan sejati bukannya kawan yang ada disamping kau time tengah pisng, study, kenakan budak lain. Kawan sejati yang :

Mengkhianati
Dan Lain Lain .
Okaylah sampai sini je , thanks for your patient to read my entry.

0 comments:

Post a Comment