Breaking News
Loading...
Friday, July 27, 2012

Info Post
"Aie, please list down the name those who wants to buy the Mathematics Modul. Ia terhad, okay, so siapa cepat dia dapat."
"Aie, tulis nama saya tau saya nak first. Besar-besar eh. Adlin Ilyana."
Aie memandang dengan ekor mata. "Sorry darling, nama saya first."
"Hee awak ni selalu cemburu dengan saya kan Aie!!"
"Takda makna.. kalau saya cemburu saya dah tak tulis nama awak."
"Aie!!" Adlin jerit tak puas hati. Haha. Sekali-sekala kenakan Adlin best juga.
Satu persatu nama dicatat. Shamira, Nina, Naillah, Cass, Marisah, Li Ying......
"Siapa lagi nak?!"
"Saya, saya!Tulis nama saya!"
Apa nama minah tu..
"Awak nak nama Facebook saya ke nama Twitter?"
Dahi Aie mula berkerut.
What or what? Anggaplah saya tuli kejap tadi sampai tak dengar apa dia cakap.
"Apa dia?"
"Awak nak nama Facebook ke nama Twitter saya? Nama Facebook saya Nattely Naxzryn and nama Twitter saya Natte7 Lee."
Kerutan di dahi semakin dalam.
Ada kau nampak muka aku ni ada cop laman maya or sensawang ke?
Mata diangkat sekilas untuk melihat empunya nama "Nattely Naxryn"
"Saya nak nama kat batu nisan awak nanti."
Toneless.
Terdiam minah tu.
Sakan minah Adlin yang duduk depan aku ni.
Nama elok-elok mak ayah bagi Natalia Muhammad Nazrin boleh pulak dia 'modified' jadi Nattely Naxryn.
Betullah dunia nak terbalik dah.

#Muhasabah diri.
#Bukan untuk sesiapa terasa.

0 comments:

Post a Comment