Breaking News
Loading...
Wednesday, July 25, 2012

Info Post
“Aie, jangan lupa bawa pisang dengan sotong tau, nanti tak jadi banana float dan sotong kapitan esok.”
“Yes darling..” ujar Aie sambil menjulingkan matanya. Naik pulun telinga aku budak ni duk ulang benda sama sejak dua hari lepas.
“Aku tak sabar weh nak masak esok.” Mya buat muka excited.
“Mya ni memang, kat rumah dia mak dia je yang jadi orang gaji. Tak pernah  masuk dapur ada lah kut....” Yana sambung bebelannya.
Sementara itu di sebelah luar kelas, Az sedang mengatakan sesuatu kepada Head Students melalui tingkap.
“Wei Izz, asap kat ladies bathroom. Ace kau pergi check sat.”
“Ha? Mana kau tahu”
“Asap bagitau aku. Aku Nampak lah bodoh. Bau cam asap rokok.”
“Dah tu aku nak masuk macam mana? Nanti ada juga orang cakap head student prevert. Mampus aku.”
“Mampus tak mampus amanah kau. Nak dosa ke apa?”
“Lohh…” Tanpa sedar head student menggaru pelipis.
“Wei, cepatlah! Kau suruh je minah-minah bawah pokok tu tengok siapa smoking. Habis cerita.”
Pantas kepala dipaling ke belah kiri. Lantas suara garau head student menjerit bagaikan nak terkeluar anak tekak.
“Aie!! Weh korang semua dengan pengawas 3 ekor pergi ladies sat. Tengok siapa smoking.”
“Amenda kau cakap? Ekor?? Ada kau Nampak ekor dalam kain aku ni?” tempo Mya dah naik la tu kot.
“Achehh.. suruh la pengawas, aku bukannya pengawas, or mawas.”
“Weh tolong lah Aie, tengok je kejap pastu record name. Aku tau kalau aku suruh Yana, Mya dengan diyyah confirm diorang taknak. Pengecut. Kau kan berani sikit. Tolong la weh, amanah ni berat.”
“Hmm. Beres tapi Vochelle 2 bars.” Ucap Air sambil berlalu.

Bersambung

0 comments:

Post a Comment