Breaking News
Loading...
Wednesday, December 28, 2011

Info Post
Assalamualaikum sayang!
Haha ;)
Okay, sesiapa yang bertuah yang follow blog aku ni, anda sememangnya bertuah sebab dapat tahu apa azam aku bagi 2012! (chehhh. macamlah orang nak tahu sangat!)
Sebelum tu, aku na tunjuk gambar cute ni dibuang!
Debushhhh!!
Haha. kejam nya Sha!
Okayh, jeng jeng JENG!!
p/s: Actually, masa aku cari gambar 2012 ni, aku tataulah awat, tapi banyak gila fasal "2012=Kiamat" Dan aku tatau hantu mana beritahu dia yang 2012 ni akan kiamat. Weh agak-agaklah. Aku tak kahwin lagi.

Okay, so kita teruskan untuk senarai azam Siti Aishah BT Mahadi!

1. Belajar agar PMR straight A's dalam genggaman dan SPM 9 A's!
2. Belajar untuk memantapkan Aqidah dan berlajar menjadi Muslimah sejati.
3. Say NO to couple.
4. Banggakan IbuBapa.
5. Mengeratkan ukhuwah antara saudara, kawan dan kaum kerabat yang lain.
6. Aktif dalam aktiviti luar darjah dan kokurikulum.
7. Matang! Yes yes girl!
8. Melupakan sejarah lalu! Bina hidup baru!

0 comments:

Post a Comment