Breaking News
Loading...
Tuesday, September 7, 2010

Info Post

Masjid Kristal

Hari ini hari Selasa
Malam selasa. Dan saya tengah bosan.(Skemanya ayat aku.)
Selamat menyambut kehadiran Ramadhan (diucapkan pada akhir bulan?)
Selamat menyambut Syawal @ Aidil Fitri.

Guess what? I still couple with Ha**ff. Okay. Gelaklah. Aku tak kisah pun. Jap lagi kau jumpa aku. Aku nak bagi back-hand. Heh.
Empat hari lagi nak raya..Haha. Kenapa aku tak rasa macam nak sambut hari raya pun? Tak seronok langsung rasa.. Macam kurang sesuatu. And this is my first raya i'm in a relationship with someone. Huhu.

Jumaat lepas.. Banyak wat dosa eh.. Alya dating dengan Zul, Nik denga Irfan. Kat terowong antara dewan dan kelas 2Ehsan. Ramai penonton. Firdaus, Abu-Hurairah-the-paparazi man, AimanFirdaus-the-stalker,  Shasha-the-one-girl-without-boyfriend-by-her-side & ramai lagi pelajar 2Ehsan.
Bez larr Alya dating punyalah lama.. Sha ni tunang dia kena duduk sebelah dia jew. Huhu..

Cincin yang aku beli. Aku 
simpan dari dulu sampai sekarang. Mahal tauw.

Lawa tak? Hehe


I love Him so MucHh!! Hehe.. Aura gatal aku dah keluar. Nak tahu siapa Him tu? Kau dah tahu, so tak perlulah aku beritahu.

Dua hari lagi raya. Nak kena sakit jantung dah dengar bunyi mercun, cikgu meriam buluh, bunga api. Nasib tak innalillah. Kejap lagi Mr.K sampai la. Hehe. Harap2 dia ada bawak balik mercun or bunga api. I wanna play.

Lusa Mak Long and her family balik. Happy. Tapi Sha rasa raya tahun ni takkan begitu seronok. I don't know why.

Esok birthday Aiman Firdaus. Kalau kau tak tahu siapa dia bagi aku, dia merupakan ex boyfriend aku. Ngerti?

Kuih raya mak dah buat, tapi aku nak beli lagi. Hehe.

Apa lagi nak cakap?
I love him so much. Too love him.
 Jiwang kerek betul Shasha nie. Do I care? not.

Selamat menyambut hari raya Aidil Adha Aidil Fitri. I love you too. Maaf Zahir & batin. Enjoy you Syawal. May Allah bless.

PS.: Law tak puasa penuh tak boleh sambut raya. Wanita dikecualikan.

0 comments:

Post a Comment