Breaking News
Loading...
Wednesday, December 29, 2010

Info Post

Saya baru lepas baca buku Versus by HLOVATE. Best. Bagi sesiapa yang nak berubah demi kebaikan,rajin rajin lah baca buku ni.


Cerita Versus by HLOVATE ni mengisahkan Minn Edina atau lebih dikenali sebagai Ed'Sassin of Warth yang juga skater tetapi terpaksa meninggalkan 'deck' nya demi wasiat datuknya actually ak x brapa reti nk buat ulasan. Then Minn jumpa lah Ashraff Omar atau dikenali sebagai AO of Bronx. Merangkap mentee Minn Edina. Kisah mereka bermula mulai detik mereka bergelar mentor-mentee.

Tapi serius saya cakap. Cerita ini bagus dan berkali kali lebih bagus dari novel yang ntah apa apa di pasaran yang lebih kepada fitnah n bla bla bla. Huh. Saya suka cerita ni. Dan aku nak sesiapa yang baca blog mesti saya ni,baca buku ni. Saya tak paksa pun actually. Mesti baca. Buku ni banyak ilmunya actually.. Dan buku ini telah membuatkan saya berubah. Membuatkan saya berfikiran lebih jauh dan mengingatkan saya yang saya merupakan seorang Islam @ Muslimah yang wajib melakukan apa yang diperintahkan Allah S.W.T. Dan bukan Islam di IC semata mata

Enjoy,eh. Love u guys

0 comments:

Post a Comment