Breaking News
Loading...
Thursday, June 24, 2010

Info Post
Ya Allah... Sakitnyew kaki.. Hari rabu dan Khamis lepas, seharian busy taw..Sehaian melompat tali.. dua hari berturut2 pulak tu!! Sha kena pergi Kursus Asas Lompat Tali kat Dewan BTPN. Sha dengan Azly terpilih untuk pergi. Kursus tu menjemput 15buah sekolah rendah dan 15 buah sekolah menengah. Setiap sekolah hantar dua wakil pelajar dan seorang guru... Kitorang belajar teknik2 asas tapi susah. ada yang single rope dan lain2.


Hampir 30 jenis teknik lompatan Sha belajar, memang penat laa.. But, Sha dapat member2 yang sporting, dari sekola laen.. antaranya, Afrina, Aqilah, Lan dan banyak lagi.. Pun ada shooting..

Hari isnin(28hrbulan) minggu depan Aqilah ada masuk tv, dia di-interview, masuk RTM1, pukul 8 malam. kat website http://www.marsis.org.my/, hari selasa minggu depan akan ada gmbr2 dari kursus tu cos dyeorg buat laporan.. 2haribulan 7, TV1, jam 9malam kat Galeri Perdana, pun dorg cakap kite akn masuk tv.., so, rajin2 laa tgk heh! By the way, cikgu cakap, Sha dengan Azly kene latih budak2 sekolah Sha skipping untuk masuk pertandingan bulan 10 nanti. i'm really2 dead, man..

0 comments:

Post a Comment